16 Temmuz 2008 Çarşamba

minibüs dünyası

Ah minibüs dünyası...Minibüsleri seviyorum aslında ilginç bi şekilde çnkü araba kullanırken gereken o dikkat gerekmiyo ve azıcık da tenhaysa tak ipodunu bak keyfine..ama hava gerçekten çok sıcaksa ve teyzeler amcalar nedense bi hevesle dışarı çıkmışsa ve minibüs gerçekten hınca hınçsaa..Şahane..
Teyzem önce yaldır yaldır insanları yararak bindi..Tamam hakkıdır yaşlıdır yer verilmesi gerekir de, bebişim erkekler ne güne duruyo ben neden kalkıyım zaten terden ölüyorum ama dimi..Zaten şöförler roller coaster şöförü fln bizim minibüste..Yok, teyzem yasladı koca göbüşünü bana..hayır minik olsa omuzumun üstüne koyucak da beni ittiricek büyüklükte ve cidden ittiriyo..Sola doğru hafif eğik oturuorum..gülmeye başladım başlıcam...çantası zaten kucağımda ona bi itirazımız yok..erkekler zaten çok rahat oturmakta en ufak bi endişeleri yok teyzeler için, çok tatlılar her zamanki gibi...ben de inada bindirdim alla alla kalkmıcam yani..neyse yanımda oturan teyze kalkmak istedi malesef cam kenarında oturduğu için kalkıp yer verdim ve saniyeler geçmeden kollarımı iterekten teyzem yerimi kaptı..Sonra da oturmuş yüzüme bakıyo...Ahahhaa madem kaptın bi pislik yaptın ne bakıosun derler adama..afacana bak sen...Küçük bir enstantane fakat burdan ricamız teyzelerim amcalarım iş saatleri olsun sıcak saatler olsun allasen oturun evinizde he mi canım..ay bu da ilk yazım..pek bi enteresan diil ama..ama olsun..heves işte :)

0 yorum:

16 Temmuz 2008 Çarşamba

minibüs dünyası

Ah minibüs dünyası...Minibüsleri seviyorum aslında ilginç bi şekilde çnkü araba kullanırken gereken o dikkat gerekmiyo ve azıcık da tenhaysa tak ipodunu bak keyfine..ama hava gerçekten çok sıcaksa ve teyzeler amcalar nedense bi hevesle dışarı çıkmışsa ve minibüs gerçekten hınca hınçsaa..Şahane..
Teyzem önce yaldır yaldır insanları yararak bindi..Tamam hakkıdır yaşlıdır yer verilmesi gerekir de, bebişim erkekler ne güne duruyo ben neden kalkıyım zaten terden ölüyorum ama dimi..Zaten şöförler roller coaster şöförü fln bizim minibüste..Yok, teyzem yasladı koca göbüşünü bana..hayır minik olsa omuzumun üstüne koyucak da beni ittiricek büyüklükte ve cidden ittiriyo..Sola doğru hafif eğik oturuorum..gülmeye başladım başlıcam...çantası zaten kucağımda ona bi itirazımız yok..erkekler zaten çok rahat oturmakta en ufak bi endişeleri yok teyzeler için, çok tatlılar her zamanki gibi...ben de inada bindirdim alla alla kalkmıcam yani..neyse yanımda oturan teyze kalkmak istedi malesef cam kenarında oturduğu için kalkıp yer verdim ve saniyeler geçmeden kollarımı iterekten teyzem yerimi kaptı..Sonra da oturmuş yüzüme bakıyo...Ahahhaa madem kaptın bi pislik yaptın ne bakıosun derler adama..afacana bak sen...Küçük bir enstantane fakat burdan ricamız teyzelerim amcalarım iş saatleri olsun sıcak saatler olsun allasen oturun evinizde he mi canım..ay bu da ilk yazım..pek bi enteresan diil ama..ama olsun..heves işte :)

Hiç yorum yok:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space