19 Temmuz 2008 Cumartesi

kariyer de kariyer al sana kariyer

Ya bu iş bulma sitelerine bayılıorum ya, sanırım kendince başvurduğunu zannedip ben görevimi yaptım hissine kapıldıktan sonra gün be gün bunalıma sürüklenmemiz için,belki de Türk gençliğini bilerek tahrip etmek ve ruhsal olarak yıpratmak için falan varlar..Her sabah uyanır uyanmaz mail boxını açıp her yeni mailine çılgınca baktıktan sonra üzülüp galiba istenmiorum hissine kapılmak çok şahane gerçekten...Oku dediniz okuduk sınava gir kazan dediniz kazandık bitir dediniz bitirdik e hanii...üf valla sinirliim ama hee..çabuk beni biri mülakata çağırsın valla gıcığım tüm işyerlerine..şimdi beenmionuz ilerde yüzünüze bakmam sölim..odaya girdiinizde koltuğunun arkası dönük olan purolu ilk kadın olurum uyarıorum..çok da ani dönerim..

1 yorum:

gülş dedi ki...

ahahahah ne kadar ani dönebileceğini hayal edebiliorum :D

19 Temmuz 2008 Cumartesi

kariyer de kariyer al sana kariyer

Ya bu iş bulma sitelerine bayılıorum ya, sanırım kendince başvurduğunu zannedip ben görevimi yaptım hissine kapıldıktan sonra gün be gün bunalıma sürüklenmemiz için,belki de Türk gençliğini bilerek tahrip etmek ve ruhsal olarak yıpratmak için falan varlar..Her sabah uyanır uyanmaz mail boxını açıp her yeni mailine çılgınca baktıktan sonra üzülüp galiba istenmiorum hissine kapılmak çok şahane gerçekten...Oku dediniz okuduk sınava gir kazan dediniz kazandık bitir dediniz bitirdik e hanii...üf valla sinirliim ama hee..çabuk beni biri mülakata çağırsın valla gıcığım tüm işyerlerine..şimdi beenmionuz ilerde yüzünüze bakmam sölim..odaya girdiinizde koltuğunun arkası dönük olan purolu ilk kadın olurum uyarıorum..çok da ani dönerim..

1 yorum:

gülş dedi ki...

ahahahah ne kadar ani dönebileceğini hayal edebiliorum :D

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space