6 Ağustos 2008 Çarşamba

İşsizim a dostlar

Hiç uyuyasım yok ya..Üfff ...İş başvurularımdan hiç ses çıkmadı bugün de..Bir görüşmeye çağır, bir şans ver...Bir iki mail geliyor onlar da "Teşekkür ederiz bu pozisyona daha uygun adaylar olduğundan olumlu cevap veremiyoruz, ama sizi database'imize ekledik çok şanslısınızzz!!!" tarzı bok mesajlar olduğu için maillerden hiç hazzetmiyorum. Cepten ulaşın ve gel görüşelim deyin pislik parçaları. En güzel liselerde okuduk, Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinde proje proje çürüdük, mühendis olduk haaala daha düşünüyosunuz, daha uygun aday buluyorsunuz, kim len uygun adayın ordan iki bakmayla iki torpille kimin ne kadar çalışacağını, sana ne kadar katkı sağlıyacağını anlıyorsun sanki..Loreal da gitmiş anca facebooktan eklemiş beni...Facebooklarla uğraşıcağına bir pozisyon aç da girelim..Sınav falan yap sen anca belki elersin bizi..Yine sinirlendim gece gece..Bu salak saati de düzeltemiyorum acemi bi blogger olduğumdan..Kesin öğle vaktini falan gösteriyordur şimdi.Neyse yatalım bakalım yarın erkenden telefon bekleyeceğim.

0 yorum:

6 Ağustos 2008 Çarşamba

İşsizim a dostlar

Hiç uyuyasım yok ya..Üfff ...İş başvurularımdan hiç ses çıkmadı bugün de..Bir görüşmeye çağır, bir şans ver...Bir iki mail geliyor onlar da "Teşekkür ederiz bu pozisyona daha uygun adaylar olduğundan olumlu cevap veremiyoruz, ama sizi database'imize ekledik çok şanslısınızzz!!!" tarzı bok mesajlar olduğu için maillerden hiç hazzetmiyorum. Cepten ulaşın ve gel görüşelim deyin pislik parçaları. En güzel liselerde okuduk, Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinde proje proje çürüdük, mühendis olduk haaala daha düşünüyosunuz, daha uygun aday buluyorsunuz, kim len uygun adayın ordan iki bakmayla iki torpille kimin ne kadar çalışacağını, sana ne kadar katkı sağlıyacağını anlıyorsun sanki..Loreal da gitmiş anca facebooktan eklemiş beni...Facebooklarla uğraşıcağına bir pozisyon aç da girelim..Sınav falan yap sen anca belki elersin bizi..Yine sinirlendim gece gece..Bu salak saati de düzeltemiyorum acemi bi blogger olduğumdan..Kesin öğle vaktini falan gösteriyordur şimdi.Neyse yatalım bakalım yarın erkenden telefon bekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space